Een optimale winkelervaring creëren
Combineer offline en online data, verbeter klantbeleving en vergroot je conversie
Retailers vergaren steeds meer informatie over online bezoekers. Inzicht in interesses en persoonlijke voorkeuren helpt om een optimale klantbeleving te bieden. Tot dusver was een dergelijk hulpmiddel niet weggelegd voor fysieke winkels, maar daar is verandering in gekomen. Nieuwe technologieën bieden fysieke winkels vandaag de dag de mogelijkheid om te doen wat online al jaren een feit is. Samsung Solutions brengt offline en online services bij elkaar. Een ‘production ready’ end-to-end platform stelt jou in staat om data van je klanten realtime te koppelen met applicaties en devices. Dit biedt de juiste tools om snel in te spelen op nieuwe trends en elke winkelervaring geweldig te maken. Essentieel om te overleven in deze tijd!

Verzamel, store en verwerk alle data vanaf elk(e) device/cloud
Kijk wat het platform voor jou kan doen

Verras klanten
Bied persoonlijke en relevante aanbiedingen aan je klanten om relaties op te bouwen, loyaliteit te vergroten en de omzet te verhogen.

Beantwoord vragen
Analyseer alles: het schaalbare open-source platform betekent dat je niet langer wordt beperkt door silo’s, datakwaliteit of technologie.

Verbeter producten en services
Leer voorkeuren van klanten beter te begrijpen, verbeter je assortiment en/of services en test verschillende prijsstrategieën in winkels.

Segmenteer klanten
Creëer de mogelijkheid om een hyper target te maken van de 20% van je klanten die 80% van je omzet genereren.

Manage devices
Ervaar de flexibiliteit om je bestaande producten te integreren en nieuwe third-party devices aan te sluiten, rechten te beheren en toegang te geven tot content en data.

Business Intelligence
Gebruik de krachtige Business Intelligence mogelijkheden om voorspellend inzicht te krijgen in de voorkeuren en het gedrag van klanten.