Partnership Samsung Solutions en V-Count: meer focus op de klant
Schiphol,
Veel Retail bedrijven zijn nog sterk productgericht en laten hiermee kansen liggen op het gebied van klantdata en klantinzicht. Voor een betere conversie is het juist belangrijk te laten zien dat je de klant begrijpt en met marketingacties en het winkelaanbod daarop in te spelen. Om retailers hierbij te helpen heeft Samsung Solutions een partnership gesloten met V-Count. De samenwerking richt zich op het ontsluiten van data middels klanten-tellers en heatmap technologie van V-Count.
Philip Boas, Directeur van Samsung Solutions: "Er wordt nu nog vaak met Business Intelligence tools gewerkt. Hiermee kom je niet tot de noodzakelijke diepere inzichten. Om die belangrijke stap naar het daadwerkelijk invullen van de klantbehoefte te zetten, is het toepassen van V-Count technologie onmisbaar.”
Boas ziet de samenwerking met V-Count dan ook als een strategische keuze. "V-Count is net als Samsung Solutions een specialist. Daarnaast is het bedrijf onderscheidend, omdat het een heldere focus heeft op het in kaart brengen van de in-store activiteiten met een bewezen track record. Onze ambitie om middels ons open source Retail Platform klanten te helpen meer waarde te halen uit zowel gestructureerde als ongestructureerde data. Hiermee kunnen winkels meer service bieden aan klanten door ze van relevante informatie te voorzien. Middels een plug-in kan de data van V-Count makkelijk aangesloten worden op ons platform. Het platform is sterk intuïtief en geeft direct toegang tot dashboards waardoor de klanten sneller en betere beslissingen kunnen nemen.”