Just Brands
De tijd van traditionele narrowcasting is voorbij. Zeker in kledingwinkels, waar het gaat om de totaalervaring, kunnen schermen ingezet worden om conversie en beleving naar een nieuw niveau te brengen. Met een nieuw platform leggen we in de winkels van Just Brands de basis voor een innovatieve vorm van digital signage.
Challenge: Proof of Play & future proof
Hoe zorg je voor een slimme investering, waarmee je nu resultaten boekt en in de toekomst kunt pionieren? Displays zijn al langere tijd onderdeel van het Just Brands concept. Maar door het gebruik van relatief oude schermen met USB-sticks, toonden veel schermen verouderde of zelfs geen content. Dat moest veranderen. Samen met Samsung Solutions werd gezocht naar een manageable oplossing en een innovatief plan voor de toekomst.
Solution: Data Signage platform voor meer interactie met de klant
Door de signage van de winkels te laten draaien op een nieuw dataplatform, opent er een wereld aan mogelijkheden. Dit platform maakt het namelijk mogelijk om devices met elkaar te laten communiceren. Artificial Intelligence bepaalt automatisch welke data of content er wordt getoond op welk device. Bovendien kan de content reageren op allerlei triggers zoals een mobile APP, sensor of RFID, etc.
Op deze manier krijgt de klant een unieke beleving en krijgen we steeds meer inzicht in het klantgedrag. Zo kunnen we nog meer bouwen aan een premium klantervaring in de toekomst. Een extra voordeel voor Just Brands zit in de vele supportmogelijkheden, inclusief een dashboard met realtime monitoring van alle aangesloten schermen in Nederland en omringende landen.
Over Just Brands
Just Brands is het moederbedrijf achter de merken: PME Legend, Cast Iron Premium Denim en Vanguard. Vanuit het hoofdkantoor in Lijnden ontwikkelen zij al vijfentwintig jaar unieke labels voor de Europese markt. In de vestiging in Haarlem draait een pilot van de platformoplossing met Samsung Solutions en de eerste winkels zijn inmiddels voorzien van deze oplossing.


